Re: Přidat, nebo odebrat programy

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Neděle Duben 9 18:27:46 CEST 2006

Opět vás zdravím a Chci se vás, milí fandové zeptat na toto: jestli si nainstaluji nový program, mohu mít jeho zástupce nejen na ploše, ale i v nabídce Start. Problém je ale v tom, že mezi programy se neobjeví. Konkrétně: Některé programy, které jsem si nainstaloval, se mohou zobrazit pouze v nabídce Start, mezi něž řadím Ad-awarese Personal a Spybod: Do nabídky Všechny programy tyto však po instalaci nebyly zařazeny. Můžete mi prosím poradit, jak je tam mám umístit? Ti z vás, kdo máte Gina, máte nainstalován program pro Gina v počítači. Jeho zástupce se automaticky při instalaci umístí do nabídky Start mezi všechny programy. Já mám v této nabídce 30 programů. Ale v samotném Startmenu je jich mnohem méně. Jarek

  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, April 09, 2006 5:30 PM
  Subject: Přidat, nebo odebrat programy

  Ahoj fandové, v nabídce Přidat, nebo odebrat programy jsem objevil něco, co mě přimělo k tomu, abych se vás na tu věc zeptal. Jde o to, že zvolíte-li si program - např. Spybot a tabem najíždíte na jednotlivé položky, tak tam uslyšíte nejprve (velikost v MB nebo KB, dále často a nakonec příležitostně. Zajímalo by mě proto, co by se stalo, kdybych použil jednu z těch dvou posledních položek. Opět je připomenu: jde o položky: často a příležitostně. Jaký vliv mají tyto položky na antivirové položky? Jo, abych nezapomněl, jde o jakýsi statický test.
  Děkuji za odpověď. Jarek