Re: Přidat, nebo odebrat programy

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Neděle Duben 9 17:54:27 CEST 2006

  Dobrý deň, nemáte náhodou Windows XP? v takom prípade totiž myslím že nejde o tlačidlá ale o štatistickú správu. Win XP totiž dokážu sledovať používanosť jednotlivých programov a práve v tomto paneli Vám pri jednotlivých položkách oznamujú, ako často ich používate, pričom používanosť označí značkou denne, často, príležitostne alebo málo. Pritom tuším udáva aj dátum posledného spustenia. Všetky tieto informácie sú vypísané v jednom riadku pri programe, ale neviem z akého dôvodu mi Jaws číta jednotlivé informácie až po stlačení tabu. Myslím že mi to nerobil všetky verzie Jawsu ale už si nespomínam ktoré áno a ktoré nie. V každom prípade, keď aj teraz nájdem v zozname daný program a stalčím napr. dvakrát tab, Jaws povie málo, ale keď dám CTRL a šípku hore čo je číať aktuálny riadok, tak zistím že som na tlačidle odstrániť, alebo podpora a podobne. Proste mám za to, že je to nejaký vrtoch Jawsu a dokonca mám pocit že aj Windowsa. Najprv ma totiž táto vlastnosť Win zaujala, ale keď som si prečítal, že podla Win
XP som jJaws spustil napoisledy pred dvoma mesiacmi, prestal som sa o to zaujímať.

     S pozdravom

      Štefan Kiss

  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, April 09, 2006 5:30 PM
  Subject: Přidat, nebo odebrat programy

  Ahoj fandové, v nabídce Přidat, nebo odebrat programy jsem objevil něco, co mě přimělo k tomu, abych se vás na tu věc zeptal. Jde o to, že zvolíte-li si program - např. Spybot a tabem najíždíte na jednotlivé položky, tak tam uslyšíte nejprve (velikost v MB nebo KB, dále často a nakonec příležitostně. Zajímalo by mě proto, co by se stalo, kdybych použil jednu z těch dvou posledních položek. Opět je připomenu: jde o položky: často a příležitostně. Jaký vliv mají tyto položky na antivirové položky? Jo, abych nezapomněl, jde o jakýsi statický test.
  Děkuji za odpověď. Jarek