Alzasoft bylo:Re: Internetovy obchod a objednavka

Peter Gombarik msp na chello.sk
Neděle Duben 9 10:22:09 CEST 2006

Zdravím fandovia,

No moc sa mi nechcelo do tejto debaty zapájať, ale nedalo mi to a chcem sa
podeliť aj ja so skúsenosťami pri nákupe cez Alzasoft. Ja som odtial
objednával niekolko vecí a môžem povedať, že nepoznám na Slovensku inú
firmu, ktorá by poskytovala takéto kvalitné služby. Jednoducho sa mi velmi
páčilo, ak som si objednal niečo cez Alzasoft, tak napríklad v prvom prípade
mi dokonca zavolal pán z Prahy a pýtal sa, že či skutočne si prajem tovar
doručiť a pod. NO v tých ďaľších prípadoch to bolo už síce bez teleonátu,
ale vždy všetko dorazilo na čas a bez problémov. Možno si len nie príliž
šťastne na Slovensku vybrali doručovatelskú spoločnosť, pretože ak mám
niekde napísané, že tovar príde medzi hodinov x a x, tak to vtedy aj
očakávam a nie že budem ja volať do doručovatelskej spoločnosti, kde mi
povedia, že to chlapík, ktorý to má nastarosti zabudol naložiť a že mi to
príde asi zajtra. No proste toto je horšie. Preto ak si niečo objednám, tak
si preto zbehnem priamo do predajne na Slovensku.
Peter

Masazny salon Peter, Sevcenkova 13, Bratislava
Tel: 0905/602558
E-mail: msp na chello.sk