Komprimace Outlook express

Jana Homolová janhom na seznam.cz
Sobota Duben 8 15:54:31 CEST 2006

Dobrý den, jak windows uvádí, je to z důvodů uvolnění místa na hard disku. Několikrát jsem ji potvrdila a o žádný mail jsem zatím nepřišla.
Zdraví Jana HOmolová
  ----- Original Message -----
  From: Jarek Krčmář
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Saturday, April 08, 2006 3:35 PM
  Subject: Komprimace Outlook express

  Dobré odpoledne fandové,
  Několikrát se mi stalo při odchodu z Outlook Expressu, že mi bylo nabídnuto zkomprimování toho, co je v této aplikaci. Bojím se, že pokud by se skomprimovaly všechny složky, mohlo by dojít k nepříjemnostém. Můžete mi prosím sdělit, proč je mi to nabízeno a pokud to je špatné, jak se toho zbavit? Komprimaci jsem neodsouhlasil. Díky, Jarek