skryty software - problem s rychlostou

Pátek Duben 7 12:40:07 CEST 2006

Zdravím,
ještě je možnost garantovaného licencovaného pásma 3,5 ghz, ale tam už jsou
ceny linek o něčem jiném. I můj provider toto nabízí. V této souvislosti se
chci zeptat, má cenu přecházet z 2,4 ghz na 5 ghz? Můj provider nabízí obě
pásma s tím, že mi nabídl přechod na 5 ghz za doplacení rozdílu z ceny
původní, kterou jsem platil za zřízení. Ale paušál budu mít pořád stejný. V
současné době mi wifi jede od 150 kB/s do 450 kB/s. Pingy jsou od 11 do 35
ms. Upload je okolo 120 kB/s, někdy i výš. Pokud by někdo měl zkušenosti s
připojením na 5 ghz, budu rád. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "GARAI Csaba" <csabag na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, April 07, 2006 11:41 AM
Subject: Re: skryty software - problem s rychlostou

Zdravim, priznam se, ze nejsem uplne informovany v zalezitostech WiFi pasem,
ale nerozumim jak jste to myslel s tim, ze vas znamy musi kupovat dalsi
neobsazena pasma  v okoli, kde wifi pripojeni poskytuje.
Co ja vim, je wifi 2.4 i 5 GHz tzv. bezlicencovane pasmo, kde se podnika i
funguje na zaklade tzv. vseobecneho povoleni, drive generalni licence, tudiz
jsou tato pasma bezplatna.
Nekolik pravidel - hlavnich, na zaklade kterych lze tato pasma obsazovat,
mluvme radeji o kanalech - jsou jasna:
Dodrzet vysilaci vykon a kanal v dane lokalite patri tomu, kdo byl na danem
miste drive podle prislovi "leni veniebatur osa" pokud si pamatuji spravne
zneni.:-) Cesky kdo driv prijde...
Jedine, zeby nekomu zaplatil zato, ze nejaky kanal opusti, coz mi prijde
jako nesmysl, kdyz je nyni vlastne uvolnena moznost poskytovat sluzby v
pasmu 5 GHz.
Kdyby nekdo potreboval kvalitni anteny tak se muzete mrknout na
http://www.jirous.com
Koupit si je muzete ale jen u uvedenych obchodnich partneru. - konec
reklamy.
s pozdravem Cs.