ako primet word, aby automaticky ukladal...

Ladislav Csepi lacoc na nextra.sk
Pátek Duben 7 11:26:45 CEST 2006

Hm: Vedel by niekto spraviť makro, ktoré by občas ctrl+s mačkalo samo od
seba? Dik - Laco

-----Original Message-----
From: Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz [mailto:Maiser na tereza.fjfi.cvut.cz]On
Behalf Of Měchura Milan
Sent: Friday, April 07, 2006 10:08 AM
To: Pro fanousky vypocetni techniky
Subject: Re: ako primet word, aby automaticky ukladal...

Zdravím,

nechci do toho moc mluvit, ale podle mých zkušeností uvedená volba
nezajišťuje pravidelné ukládání (zápis) na hard disk, pouze do nějakých
pomocných souború na ramce. Po restartu pC je možné tyto soubory obnovit,
ale systém tuto možnost nabízí ještě před naběhnutím screenreaderu, takže je
to pouze pro vidící, případně je snad možné se to naučit a používat po
paměti.

Sám jsem si zvykl pravidelně mačkat Ctrl+ S, co zajistí zápis na hard disk,
někdy
i po napsání každé věty.

Milan Měchura