skryty software - problem s rychlostou

Čtvrtek Duben 6 16:55:13 CEST 2006

Ahojte fandovia,
chcela by som sa spýtať skúsených užívateľov ako treba odhaliť skrytý
software. Mám WiFi pripojenie 256/256. Už dva dni poklesla rýchlosť na jednu
tretinu 96 čo je 12 kb/s.
Na technickej podpore mi vraveli, že spojenie s ich servermi aj s hotspotom
je kvalitný a predsa rýchlosť nevystúpi vyššie než na 12 kb.
Od 32 kb to má pekne ďaleko. Upodozrievali môj počítač, že existuje
software, ktorý je skrytý a spomaľuje pripojenie a sám využíva linku.
Mám tu Adaware, ktorý nič nenašiel, rovnako i Spybot a x-soft spy rovnako
nič nenašli. Nod tiež žiaden vírus nehlási.
Mám tu Win 98 SE,  s winmonitorom, Firewall Zonealarm.
Poradíte niekto, kde by som ešte mala zabrúsiť a čo skontrolovať? Fakt je to
podivné. Chyba na zariadení je vylúčená alebo skôr podľa slov technikov málo
pravdepodobná.
Ďakujem za akúkoľvek radu.
Božka