Rozpoznavanie slovenskych textov vo Finereaderi

Pondělí Duben 3 19:37:18 CEST 2006

Ahoj,
no ono je to od typu textu, stáva sa mi to iba občas, ale neviem vyselektovať, kedy. No každá kniha má iné písmenká tak to bude tým. Nič rozumnejšie mi nenapadá, len dané pasáže opraviť, príp urobiť špeci slovník pre zámeny chybných slov a v rkonvertore prekonvertiť.
Hoc asi to bude drina.
Božka
  ----- Original Message -----
  From: Štefan Kiss
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Monday, April 03, 2006 6:04 PM
  Subject: Rozpoznavanie slovenskych textov vo Finereaderi

     Ahojte priatelia, hlavne tí, čo Finereaderom rozpoznávate slovenské texty!

    Tiež sa Vám stáva, že väčšina písmen d je v texte nahradená písmenom Ď? Väčšinu mäkkých spoluhlások a dlhých samohlások detekuje Finereader správne, avšak ď s veľkou raďosťou ďoplní všaďe tam, kďe sa to len ďá. Ďocela ma to už prestáva baviť. Chcem sa preto spýtať, či Vám to Finereader robí tiež a ako to riešite, resp. či sa to nejako riešiť ďá. Poznámka: Mám Finereader 7 vo Win XP profi.

     S vďakou

      Štefan Kiss