Re: Bod obnovy, bylo: Nápověda a odborná pomoc ve Windows XP

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Duben 3 12:45:03 CEST 2006

    Dobrý deň!

  Skutočne je dosť pracné a náročné zistiť v onom zobrazenom kalendári, pri
ktorom dni existuje bod obnovy a pri ktorom nie. Používam preto iný ovela
jednoduchší postup. Pod kalendárom dolu máte riadok so znakom < (slovom
menší než), potom riadok s dátumom a potom zasa riadok so znakom > (väčší
než). Riadok s dátumom zobzrazuje dátum posledného bodu obnovy. Ak kliknete
na znak menší než nad dátumom, systém zobrazí o riadok nižšie najbližší
starší dátum. Takto môžete na onen znak klikať a systém bude prechádzať body
obnovy smerom dozadu a zobrazovať ich dátumy. Ak kliknete na znak väčší než
pod dátumom, bude hladať novšie dátumy, čišže sa budete vracať späť.
  Zámerne používam pojem kliknete, lebo dané znaky nie sú odkazmy a preto na
ne nejde zaentrovať, avšak ak sa na ne nastavíte kurzorom, stačí ak
použijete klávesu pre kliknutie, túto má každý screenereader inú.

   S pozdravom

     Š Kiss