Re: Bod obnovy, bylo: Nápověda a odborná pomoc ve Windows XP

Jano P. podstreleny na nextra.sk
Neděle Duben 2 19:13:42 CEST 2006

Prajem dobrý deň
Aj ja mám trochu problém z pomocníkom vo win xp ale k tomu bodu obnovenia:
ak chcete vybrať bod obnovenia a máte vedieť že v kalendári je bod obnovenia
platný, je potrebné stlačiť na položke klávesu insert f, a vtedy jaws povie
fond písma, teda či je normálne - vtedy pod dátumom nieje bod obnovenia,
alebo zahlási tučné a vtedy tam bod obnovenia je. Neviem či vám to pomôže
lebo používate wintalker. Pri jawse to funguje celkom dobre.
J.Podstrelený
----- Original Message -----
From: "Josef Hlavinka" <hlavinka na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, April 01, 2006 11:34 PM
Subject: Bod obnovy, bylo: Nápověda a odborná pomoc ve Windows XP

Navázal bych na Tomášův dopis s tím, že mě zase dělá ve Windows XP docela
velké potíže, zvládnout tzv. body obnovy.
Vytvořit si nový bod obnovy na požádání, to problém není. Dokonce ani to,
popsat si ho. Kde však potíže mám, to je v případě, když mám vyhledat -
resp. vybrat si nějaký ten bod obnovy a zněj si pak obnovit systém.
Je tam jakýsi kalendář, kde mají být tučným písmem jednotlivé body
vyznačeny. Jenže jak tyto body najít? A to že už vůbec nenajdu popisek k
bodu který jsem si sám udělal, to je na snadě. Pracuji s Wintalkrem 4. Proto
bych se rád zeptal uživatelů jiných screen readerů, jestli oni s tím potíže
nemají, nebo jak je jejich kecafony o bodech informují a jak jim pomáhají.
Mně tady tato část připadá příliš grafická a příliš nepřizpůsobená našim
potřebám. A update od updatu horší.
Děkuji za vaše zkušenosti.
Pepa H.

Josef Hlavinka