Nápověda a odborná pomoc ve Windows XP

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Sobota Duben 1 22:18:11 CEST 2006

Milí fandové,

Windows XP obsahují bohatou dokumentaci svých funkcí pod položkou
nabídky Nápověda a odborná pomoc. Chtěl jsem se veřejně zeptat uživatelů
screenreaderů, zda ji používají a pokud ano, tak zda jim připadá obsluha
tohoto nástroje intuitivní a jak moc složité bylo naučit se využít jeho
schopnosti. Pokud by se ukázalo, že s Nápovědou a odbornou pomocí lidé
spíše zacházet neumějí, pak mám za to, že by bylo užitečné uveřejnit
návod pro práci s touto aplikací prostřednictvím screenreaderů a uvést
odlišnosti pro programy Jaws, WinTalker, WinMonitor a Window Eyes,
případně pro nějaký další rozšířený screenreader, na který jsem zapomněl.

Zdraví

Tomáš Valůšek