Vytváření nových účtů

Tomas Valusek tvalusek na seznam.cz
Sobota Duben 1 22:09:23 CEST 2006

Dobrý den,

účet elektronické pošty je vlastně jedna poštovní adresa. Hodláte-li
používat více různých adres elektronické pošty a chcete-li ze všech
odebírat poštu pomocí vašeho poštovního programu, musíte v něm pro
každou adresu vytvořit účet. Takže než se budete vůbec pokoušet o tvorbu
nového účtu, musíte si napřed založit novou emailovou adresu. Až ji
budete mít, můžete začít s tvorbou nového účtu v poštovním programu.
Problém ovšem je, že řada volně zříditelných emailových adres počítá s
jejich obsluhou prostřednictvím webového prohlížeče a parametry potřebné
pro vytvoření účtu v poštovním programu se občas dají dohledat jen velmi
obtížně.

Zdraví

Tomáš Valůšek