Vytváření nových účtů

Jarek Krčmář krcmar na braillnet.cz
Sobota Duben 1 21:17:40 CEST 2006

Dobrý večer fandové, rád bych si vytvořil ještě jeden účet, ale nevím, jak na to. Průvodce mě sice naviguje, ale mám pocit, že kdybych použil stejných položek jako je heslo, tak by je převzal ten nově vytvořený účet. Zkusil jsem si vytvořit účet na serveru Quick, ale po dokončení účtu mi bylo řečeno, že Tento účet již existuje. Chcete načíst položky ze serveru?
Co by se stalo, kdyby byly ty položky načteny ze serveru? Byl by ten první účet i s heslem platný? Nebo je pro každý účet nutné vymyslet jiné heslo? Díky, Jarek