Dotaz k nastaveni posty na iol.cz

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Čtvrtek Září 29 22:56:25 CEST 2005

Miloši, podle mne má být nastaveno - server odchozí pošty smtp.iol.cz,
příchozí pošty: pop3.iol.cz. A jestli mohu doporučit, zkus zaškrtnout
políčko "Server vyžaduje ověření". Pak by to snad mělo fungovat.
Bohouš

----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 29, 2005 2:08 PM
Subject: Dotaz k nastaveni posty na iol.cz

Ahoj, Fandové,
pomáhám jedné kamarádce s nastavením pošty pro iol.cz s pevným Internet
Expressem od Českého Telecomu
Problémy jsou s poštou v Outlook Expressu.
Chtěla si změnit jméno i heslo. To jsme udělali na www.iol.cz .
Nejdříve to nechtělo fungovat pod novými přihlašovacími jmény vůbec - chápu,
musí se zřejmě chvilku počkat. Pak jsme se pod novými logovacími parametry
přihlásili na net, ale pošta nechtěla fungovat - stahovat se i odesílat.
Přes technickou podporu jsme zjistili, že heslo se na změnu v poště
nevztahuje, takže stále platí referenční číslo z účtu Telecomu a říkali -
hlavně nejdříve vrátit, pak změnit heslo a pak se pokoušet o stahování a
odesílání pošty. To se mi zdálo divné, ale udělal jsem tak. Problém je v
tom, že se zprávy přes iol.cz neodesílají. Máme nastaveno smtp.iol.cz, což
by mělo být dobře. iol.cz by neměl mít potřebu nějakého zabezpečení,
například při odesílání pošty - alespoň nic neříkali a v návodu na webu to
také není. Když se to zaškrtne, tak to snad může také nefungovat, když to
server nevyžaduje, ne? Víte to někdo přesně, jak to má být?
Do dalších účtů v OE jsem nastavil také smtp.iol.cz a jako odpověď na dopis
ze schránky tiscali či braillnet to přes iol.cz odejde, ale na dopis stažený
z pop3.iol.cz nikoli - překlep tam není, několikrát jsem kontroloval.
Navíc - když zkouším odjinud poslat na nově zvolenou e-mailovou podobu
adresy, tak se dopis vrátí. Musím napsat telefonní číslo na iol.cz .Proč, když
jsme to změnili.

Ještě jeden dotaz - chce poslouchat internetová rádia, ale po 20 minutách se
od netu odpojí, protože připojení se zdá, že je počítač nečinný. Kde se toto
dá nastavit?
Doporučili byste vůbec se od internenu odpojovat? Já myslím, že ač má
zapnutý firewale z WinXP, že bych to dopojil.
Díky za všechny info a předání zkušeností.
Zdraví Vás Miloš Šmíd

http://www.nod32.cz