Bezdratove klavesnice a mysi?.

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Září 29 08:39:33 CEST 2005

Ahoj
Existuje. Pozri si ponuku Alfa computer
Peter

----- Original Message -----
From: "Josef Hlavinka" <hlavinka na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, September 28, 2005 7:02 PM
Subject: Re: Bezdratove klavesnice a mysi?.

Promiňte vážení přátelé. Ale já mám zas jeden hloupý dotaz.
Kdysi, když jsem měl notebook, tak byla na jeho klávesnici taková kulička,
nevím jak se to anglicky píše, ale výslovnost byla - snad - trekbool.
Nahrazovalo to myš.
Dnes když jsme v době různých těch bluetoow zařízení tak je mi divné, že i
zde se např. do multimediální bezdrátové klávesnice neintegruje zrovna i
myš. Bylo by to v jednom zařízení. Namísto toho slyším o bezdrátové
klávesnici i myši.
Takže se ptám, zda opravdu neexistuje bezdrát - klávesnice i myš nebo něco
co ji nahrazuje, v jednom zařízení?

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz
585223678 na iol.cz