Bezdratove klavesnice, mysi?.

Josef Louda josef.louda na tiscali.cz
Čtvrtek Září 29 05:56:49 CEST 2005

Zdravím,
jak jsem již psal, nejekonomičtější jsem našel klávesnici a myš Ten
samsung,jen je
dost robustní. Určitě jsou k mání jak s trackbalem i touchpadem,ale
kdo si sáhnul na slušnou myš, tak by to nechtěl asi ani zadarmo. Liší
se ale dosahem a některé jsou jen na jednu tužkovou baterii a jiné na
dvě. A jste-li trošku na samotě, tak s dobrým subooferem u PC
sluchátka ani na té zahradě nejsou třeba. :-)
  Tím, že to nemá češtinu se myslí označená horní řada  ěč ř atd na
klávesnicích pro mimo český trh. Abych pravdu řekl nevím zda to mám,
asi ano a jinak se na to prodávají přelepky s českou diakritikou.
Pepa

From: "Miroslav Lacina
*Ahoj Pepo.
Podle Tvého přání, jsem zmněnil předmnět.
Celé odpoledne se probíjím net kšeftama.
Pochopil jsem, že je možné jak v páru, tak soolo.
Liba se zajímala o ceny.
Zhruba 600 Nejdražší jsem potkal 6.550
A to mi ještě nejni jasný.
Když to nemá češtinu, jestli tím napíše člověk háček.
K takovéto soupravě by to chtělo ten samý styl sluchátka.
K tomu jsem se ještě nedostal.
Mám hlad, jdu něco zdlábnout.
Míra
***
Promiňte vážení přátelé. Ale já mám zas jeden hloupý dotaz.
Kdysi, když jsem měl notebook, tak byla na jeho klávesnici taková
kulička,
nevím jak se to anglicky píše, ale výslovnost byla - snad - trekbool.
Nahrazovalo to myš.
Dnes když jsme v době různých těch bluetoow zařízení tak je mi divné,
že i
zde se např. do multimediální bezdrátové klávesnice neintegruje zrovna
myš. Bylo by to v jednom zařízení. Namísto toho slyším o bezdrátové
klávesnici i myši.
Takže se ptám, zda opravdu neexistuje bezdrát - klávesnice i myš nebo
něco
co ji nahrazuje, v jednom zařízení?

Josef Hlavinka
hlavinka na braillnet.cz <mailto:hlavinka na braillnet.cz>
<<mailto:hlavinka na braillnet.cz>>
585223678 na iol.cz <mailto:585223678 na iol.cz> <<mailto:585223678 na iol.cz>>
Telefon + memobox 585 223 678
Mobil 608 262 594