Re: ICQ a obtěžující www stránka

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 00:25:20 CEST 2005

Já doporučuji program Miranda. Tento program podporuje mnoho protokolů jako
icq, msn, yabber, yahoo, skype atd. Je mnohem jednodušší (přístupnější pro
nevidomé), nemusí se za jistých okolností instalovat a pomocí pluginů do něj
lze přidávat všelijaké super funkce.
Jestli chcete, můžu poslat svůj vytvořený balíček Miranda, přednastaven (k
obrazu mému), ale vše jde změnit. Stačí do něj zadat jen icq číslo a heslo a
program jede.
Jinak instalačku můžete stáhnout na
www.miranda-im.org
Tomáš Hromádka

----- Original Message -----
From: "Martin Beran" <jazzeman na seznam.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, September 28, 2005 11:49 PM
Subject: Re: ICQ a obtěžující www stránka

Zdravíčko,
ICQ tu už bohužel nemám, chatovat mě nějak nebavilo, tak si teď nejsem jist,
ale není to náhodou někde v Preferences, tedy předvolbách resp. v
konfiguraci?
V novějších verzích to tam aspoň pokud si dobře vzpomínám bylo, ale
předpokládám, že tam jste se asi díval, jinak nevím.
Mějte se fajn, zdraví Martin.