Bezdratove klavesnice a mysi?.

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Úterý Září 27 13:37:51 CEST 2005

Zdravím,
no vidíte, Milane, a já mám bezdrátovou klávesnici i myš značky Logitech, na
počítači pracuji víc než 12 hodin denně a pokud jde o baterky, mám tam ještě
ty původní (obyčejné, ne alkalické), které jsem tam dával letos v únoru,
když jsem oboje dostal od sestry jako dárek k narozenínám. A musím říci, že
ani jednou mi prozatím "nestávkovala ani klávesnice, ani myš. A to mám
stařičkou mašinu s procesorem  Pentium 866 a s operačním systémem Windows
98, Druhé vydání.
Takže tuto klávesnici i myš vřele doporučuji.
Bohouš

----- Original Message -----
From: "Milan Zidek" <mz_konference na centrum.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 27, 2005 5:40 PM
Subject: Re: Bezdratove klavesnice a mysi?.

Zdravim,

> Mám si to chuť k Vánocům pořídit.
> Máte někdo zkušenosti?
Pozeptat se nebo kouknout na recenze. Kámoš má - a spotřeba je tak veliká,
že by do toho musel furt cpát baterie (a ne ledajaké; "obyčejné alkalické
jsou za chvíli "vycuclý" :-) - pak to začalo stávkovat a fungovalo vždy jen
jedno (buď klávesnice nebo myš ale ne obojí). Ale to už je nějaký pátek....

Něco s nabíjením v kolébce, kam se např. myš dá, když se nepoužívá...

Milanz

--
Milan Žídek
ICQ #145427861