Bezdratove klavesnice a mysi?.

Libuše Petrašová 393 na seznam.cz
Středa Září 28 15:40:15 CEST 2005

** Mluvíte mi z duše... To by byla romantika někde na sluníčku chytat bronz
a přitom se třeba rochnit v astrologii... Tak šup zpátky do reality, aby mi
moderátor náhodou neromanticky nešlápl na představivost.
 Ale doplňující otázku mám. Kolik taková prima bezdrátová klávesnice stojí.
Samozřejmě myslím klávesnici od dobré značky.

 Hezký den.
Libuše P.

*S tou zahradou mi začíná pracovat fantazie.
Ještě ke klávesnici stejným spůsobem sluchátka. Skříň ať si stojí kde chce.
já si můžu dělat něco na lavičce venku.

A v ten moment, už nejsem daleko od obsluhy, kdejakých ?matů.
Asi fantazíruju moc?
Míra.
***
Zdravím,
již asi 3 roky používám deně bezdrátovou klávesnici Samsung, která
má za sebou asi 100mb uhozů a alkalické baterie měním skoro pravidelně
po půl roce. No měním, dám je ještě na hodinku dobít a pak ještě měsíc
většinou vydrží a pak je vyhodím. A v myši? Tak tam jsem je ještě
neměnil a důvod
je prostý ač je stále v pohotovosti je to set za 460,- kč takže je jen
obyčejná kuličková, proto na rozdíl od optických nemá prakticky žádný
klidový odběr. A ty optické mrchy pokud nemají vypinač skutečně jsou
některé
schopné alkalické baterie do pár měsíců vycucnout, takže jedině v
případě optické s dobíjecím držáčkem. jinak bezdrátovky mohu jen
doporučit. Zvlášť pro nás, když nemusíme sedět u monitoru je to supr.
Měl jsem také obavu,že ty levnější na 27 Mghzz nebudou nic moc, ale
žádný problém, mívají přes 200 možností frekvencí, u Logitechu dosah v
pohodě až na zahradu, takže bluetouch a ani ty na 2,4 Ghz nejsou
nutné. Pozor ale na neznačkové, tam  to může být problematičtější.
Pepa

Dobré odpoledne.
Mám si to chuť k Vánocům pořídit.
Máte někdo zkušenosti?