RE: Dotaz ohledně psaní malých a velkých písmen

Antal nukab na nextra.sk
Úterý Září 27 18:29:55 CEST 2005

S týmto problémom som sa stretol aj ja a vravia o ňom aj viacerí
nevidiaci.
Vzniká pri stlačení klávesu capslock s iným klávesom pri kombinácii
namiesto klávesu Tab.

Osvedčilo sa mi v takomto prípade improvizovať súčasným stláčaním
ctrl+capslock
alt+capslock
shift+capslock.

To sú práve tie preklepy, pri ktorých sa toto stane.

Vela zdaru pri písaní želá

Milan
----- Pôvodná správa -----
Od: "JUDr.B.Dohelský" <judr.dohelsky na quick.cz>
Komu: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Odoslané: 12. september 2005 5:02
Predmet: Dotaz ohledně psaní malých a velkých písmen

Milí přátelé,
poslední dobou mám následující problém:
Používám operační systém Windows 98 Druhé vydání a když pracuji s
textem,
například ve Wordu nebo Outooku, zobrazují se mi při zapnuté klávese
Caps
Lock malá písmen a při vypnuté klávese Caps Lock veliká písmena. Tedy
zcela
obráceně, než jak je tom běžně. Přitom ale Jaws při zapnuté klávese Caps
Lock reaguje normálně, tzn. že vše vyslovuje výrazněji. Nevíte, čím mohl
tento problém vzniknout?
Předem děkuji za případné rady a jsem s přátelským pozdravem
Bohouš