excel a editace

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pondělí Září 26 17:45:37 CEST 2005

Dobrý večer nebo jak je to zrovna teď u Vás,
musel bych tu tabulku asi vidět - případně pošlete na soukromou adresu
milosmid na volny.cz, ale napadá mě, nemohou ty buňky být zamčené? ale to by to
říkalo v promptu. Jaký používáte speciální software? Není to jen tím, že
prostě máte nějaké zvětšení, třeba lupu a nevidíte, že se tam něco píše?
Zdraví Vás Miloš