Panda

gp1 gp1 na nextra.sk
Sobota Září 24 09:14:32 CEST 2005

Ahoj
Panda a jej varianty sú totálny šrot, ktorý mi dokázal zablokovaať aj
Windows NT, takže ho vačšina ludí nepoužíva. Podstatne lacnejší je NOD,
ktorý má aj kvalitný servis.

From: "J.Podstrelený" <podstreleny na stonline.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, September 23, 2005 7:12 PM
Subject: Panda

Dnes som si nainštaloval program od S.T. ktorý by mal ochrániť počítač proti
všetkému možnému. Po reštarte mi počítač zmrzol tak že som ho musel natvrdo
reštartovať. ten program sa volá Panda platinum 200 a jeho skúšobná verzia
sa dá stiahnuť na stránke WWW.telecom.sk
Ak viete o neakom software ktorí funguje spoľahlivo aj z Jawsom tak mi
napíšte. Mám pocit že počítač mrzol práve pre Jaws
Čakám na radu. Jano