Jaws

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pátek Září 23 10:27:36 CEST 2005

    Dobry den!

  a nerobi Vam to nahodou prave pri surfovani na internete? Kedysi v minulosti sa tu ten problem riesil, pretoze ho mala hlavne verzia 4.5 a 4.51. Odkedy vacsina uzivatelov presla na verziu 5 a 6 tak sa tu uz o tom moc nehovori a ja sam uz ten problem tiez nemam. No ale k veci: vtedy sme to riesili programcekmi, ktore dokazu strazit a korigovat stav pamati. Pan David Louda dokonca urobil na to programcek, ktory sa volal tusim Pamatnik ci tak nejak, ale snad by aktualnu informaciu mohol dat sam a pridat aj odkaz na stiahnutie.

     S pozdravom S Kiss

  ----- Original Message -----
  From: Podstrelený.J.
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Thursday, September 22, 2005 7:19 PM
  Subject: Jaws

  Možno ste túto tému preberali x krát ale vtedy som tu ešte nebol.
  Používam Jaws 4.5 a stáva sa mi že mi dosť často mrzne. Jednoducho sa zasekne v polovici vety a musím ho reštartnúť. Aby som bol presnejší nezamrzne celkom ale sa zasekáva čiže povie jedno-dve slová z vety a potom je ticho keď posuniem kurzor znova zabrble a sekne. Neviete čo sa s tím dá robiť?
  Jano

  http://www.eset.sk