Vytvoreni Proxy serveru

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Čtvrtek Září 22 20:58:06 CEST 2005

Ahoj fandové. Prosím někoho zkušeného, kdo se tím zabývá nebo to už někdy
dělal. Když si budu chtít na počítači nastavit svůj Proxy server, přes který
se budu připojovat do internetu, kde můžu získat IP adresu, která bude
adresou serveru a zjistit port, na kterém bude komunikovat? Zkoušel jsem tam
zadat svoji IP adresu a nějaký port, ale nepřipojil se, protože jsem něco
zadal špatně. Zkoušel jsem už hledat nějaký návod přes Google, ale
nepodařilo se mi nic najít. Někde jsem se dočetl, že připojení přes Proxy je
bezpečnější než připojení bez Proxy serveru. Zdraví Michal.