Problem s plug-inem MacroMedia Flash v IE

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Středa Září 21 17:52:24 CEST 2005

Milí Fandové,
narazil jsem na jeden problémek, který mi tu trošku vrtá hlavou, takže:
chtěl jsem se podívat na stránky
http://www.bernard.cz
Když jsem je otevřel a klikl na odkaz pro českou verzi stránek, v novém okně
se mi otevřela stránka pro stažení plug-inu MacroMedia Flash 8 s tím, že je
pro ty stránky potřeba, ona stránka je anglicky.
Zachoval jsem se podle instrukcí, flash zjevně úspěšně nainstaloval, protože
jej vidím i v ovládacích panelech / přidat / odebrat programy, leč po
znovuotevření stránek Bernarda se to chová stejně, jako bych nic
neinstaloval.
Chtěl bych se zeptat, zda je nutné mít českou verzi plug-inu, nebo je to
jedno?
Pro informaci, mám tu Windows Millenium a Internet Explorer 6 se všemi
aktualizacemi a záplatami.
Podotýkám, že jsem dokonce zkusil restartovat mašinu, ale chová se to
stejně, tak nevím, kde je potíž.
Mějte se fajn, zdraví Martin.