Re[2]: Povolování portů v Kerio personal Firewall?

Zdeněk Bajtl bajtl na braillnet.cz
Středa Září 21 14:58:46 CEST 2005

Ahojte,
To jsem ho na to navedl já.
Jelikož má s přístupem do knihovny a i na web posta.braillnet.cz
problémy. Když zapne Kerio nefunguje to.
Tak jsem si říkal, jestli to není zakázáním tohoto portu.
Jestli máte jiný nápad, sem s ním.

ZD