browser opera je uz free

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Září 21 10:31:26 CEST 2005

Dobrý den, je sice super, že je Firefox a Opera free, ale podle mě nebude
ani jeden spolupracovat s MSAA čili nebude spřístupněn pro uživatele window
eyes, Jaws a podobných screenreaderů.

----- Original Message -----
From: "gp1" <gp1 na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Wednesday, September 21, 2005 8:11 AM
Subject: browser opera je uz free

Ahoj Fandovia
Dostala sa ku mne zaujímavá informácia:

Pre tých, čo často browsujú po internete a to, co sa dnes stalo, povazujem
za jeden z klucovych momentov v pc-svete na trhu s browsermi. ludia budu
mat oddnes lepsiu moznost volby medzi kvalitnymi browsermi, poskytovanymi
zdarma. oddnes to nie je uz len firefox. . zda sa, ze tu oddnes budu traja
velki
hraci, firefox, opera, a internet explorer /tento posledny ma bez
bezpecnostnych zaplat viac dier ako emental, odporucam sa mu vyhybat, este
pred vydanim
noveho windows vista ma vyjst ie7/.

na trhu s browsermi sa udiala okrem vydania vynikajuceho a bezpecnostou
opradeneho zdarma browsera firefox
http://firefox.czilla.cz/
a jeho nasledneho raketoveho startu /momentalny podiel asi 10 percent na
trhu a tendencia zvysenia podielu stale rastie/ asi najvacsia vec za
poslednych
par rokov.
Browser Opera je od dnes zdarma

browser opera bol a je jednym z najkvalitnejsich a najlepsich browserov,
uvidime, ci veta: ak ti to nejde vo firefoxe, otvor to v krajnom pripade v
exploreri,
nebude zniet: otvor to v opere.
a tiez som zvedavy, kto sa v konecnom dosledku stane kralom vo svete
browserov.

tu je clanok k teme:

http://www.dsl.sk/article.php?article=765&title=

browser sa da zadarmo stiahnut na:
http://www.opera.com/

Prajem príjemné prechádzky po internete.
Peter