Hodnoceni nove betaverze Skype

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Září 20 21:30:28 CEST 2005

Ahoj fandové. Zkoušel jsem novou betaverzi Skype 3.4 a celkem se s ní
pracuje dobře. Ale přišel jsem na jeden problém, který souvisí s Jawsem a
Skype betaverzí. Když jsem v kontaktech, tak po posouvání po kontaktech to
čte pořád 0 kontaktů on-line a proto se musí přejít na jinou kartu a zpět.
Nevím, proč u hledání v nabídce věkové hranice je řazení až od dvaceti let a
výše, ale ve zkutečnosti druhá položka, která má věkovou hranici 20 až 23 je
ve zkutečnosti 0 až 13 let, takže tam asi udělali nějakou chybu, můžete se
přesvědčit. Když se objeví výsledky hledání uživatelů, Jaws je vůbec nečte.
Proto teď raději používám Skype 3.67. Zdraví Michal.