Co je to za program?

JUDr.B.Dohelský judr.dohelsky na quick.cz
Pondělí Září 19 15:32:00 CEST 2005

Zdravím,
já mám tento program nainstalován také ve svém počítači, a to jako ovladač k
bezdrátové myši a klávesnici Logitech, kterou mám připojenou k počítači přes
USB port. Když jej vypnu, běží klávesnice i myš normálně dál, akorát že pak
na klávesnici nejde ovládat vypínání a zesilování/zeslabování zvuku, na což
jsou na výše zmíněné klávesnici příslušná funkční tlačítka. Takže tolik moje
zkušenost.
Zdraví Bohouš

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 15, 2005 11:24 AM
Subject: Re: Co je to za program?

> C:\Windows\System\Hidserv.exe
> Je potrebný k chodu počítača, môžem ho pri štarte počítača odškrtnúť a
> načo sa používa?

Podle různých zdrojů (např.
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/hidserv/) to
je nějaký Microsoftí ovladač pro USB myši či klávesnice, tedy nic zásadně
škodlivého. Ale pokud žádné podobné USB zařízení nepoužíváte a chcete si
hrát, tak bych jej zkusil zakázat -- čím méně toho v sytému běží, tím lépe,
že...

M.J.

http://www.nod32.cz