Konfigurace Kerio mail server

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Září 19 21:21:29 CEST 2005

Ahoj fandové. Potřeboval bych poradit s konfigurací Kerio mail serveru,
respektive s připojením v Administration Console, abych mohl konfigurovat
mail server. Moc jsem z nápovědy nepochopil, jaká se má zadávat doména
počítače, uživatelské jméno a heslo. Zjistil jsem si pracovní skupinu, která
je na mém počítači a podle příkladu v konfiguraci jsem zkusil zadat název
pracovní skupiny.cz, uživatelské jméno a heslo jsem si vymyslel. Takto jsem
se zkusil připojit, ale nemohl navázat spojení se vzdáleným počítačem. Taky
jsem zkusil zadat uživatelské jméno a heslo, které používám ke stahování
pošty a jako doménu tiscali.cz, na kterém mám poštu, ale taky nefungovalo.
Můžete mi poradit? Z nápovědy jsem se taky dočetl, že můžu uživatelské jméno
Admin změnit na jiné. Zdraví Michal.