prohlizeni jineho pocitace spravcem site

Milan Zidek mz_konference na centrum.cz
Neděle Září 18 16:55:34 CEST 2005

Zdravím,

> On ten správce sítě kontroluje i notebooky uživatelů, které jsou
> zrovna připojeny přes Wifi na internetu a to jsou jejich vlastní
> notebooky.
Mě to připadá, jako kdybych si stěžoval - ona mi policie kontroluje jízdu v
MÉM VLASTNÍM AUTĚ!!!

Jak už tady psali ostatní - člověk využívá služeb školní (podnikové...)
sítě, tak se MUSÍ chovat podle jejich pravidel.

A co se týká mailů - jak by ses Michale tvářil jako šéf podniku, kde by si
na tebou těžce placené Inetové lince zaměstnanci domlouvali svoje vedlejší
kšeftíky...

Milanz

--
Milan Žídek