Re: Simulace vypalování, tvorba cd obrazu

P. Partyka partyka na mujbox.cz
Neděle Září 18 01:05:17 CEST 2005

Ano, někam jsem to již dotáhl, určitě děkuji za tu podstatnou informaci o
simulaci, určitě také posloužilo to směrování na virtuální disk, alespoň
kvůli tomu, že mohu dopředu zjistit kvalitu zvuku a možné problémy při
sestavování cd.
Pravdou však je, že ty přednášky byly dost dlouhé, některé i přes 90 minut,
takže dělení na dvě cd se nevyhnu, tak to dávám postupně do kopy.
Protože nahrávka je co do intenzity zvuku slabší, využil jsem úpravy přes
Nero wave editor a tam zadal přidání hlasitosti. Bohužel dovolí nastavit jen
30%.
Může mi k ktomu někdo z Vás říct osobní zkušenost, přidá se těch 30% jednou
provždy a už víc ne, anebo to lze řešit ještě nějakou cestou tak, aby se to
dalo nastavit vícekrát a tak víc zesílit. Nějakou dobu jsem s tím laboroval
a zatím na rozumný výsledek nepřišel, jestli je to dáno tím, že tento editor
kontroluje nějakou úroveň síly a dál nedovolí anebo zda by pomohla ještě
normalizace a poté zesílení. No je tohle otázka laborování, ale snad to
pomůže i někomu dalšímu, protože se zvukovými nahrávkami dost lidí pracuje a
zkušenosti jsou různé.
Zdraví

P.Partyka, tel.608-100-608, mail PARTYKA na MUJBOX.CZ