Vytvoreniho sve ftp stranky

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Sobota Září 17 23:29:50 CEST 2005

Jooo, pipni.cz taky doporučuju, taky tam mam doménu. Jediný problém u
pipni.cz je, že stránky občas spadnou, ale během jednoho dne se vždy opět
rozjedou.

----- Original Message -----
From: "Štefan Kiss" <stefan.kiss na nextra.sk>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Saturday, September 17, 2005 9:28 PM
Subject: Re: Vytvoreniho sve ftp stranky

  Ja hostujem na
www.pipni.cz
  kde je ale treba si kupit domenu. Ale hostovat mozete zdarma. Ziskate 500
Mb volneho miesta a moznost vytvarat vlastne subdomeny, ftp ucty, mailove
schranky uzivatelom, pricom vsetko bude mat adresu ...Vasa domena.cz (alebo
aku si kupite) Okrem toho viacere druhy databaz (vratane MySql) bez
obmedzenia, podpora PHP a co ja viem co este.

     S Kiss