prohlizeni jineho pocitace spravcem site

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Sobota Září 17 19:44:54 CEST 2005

Ahoj fandové. Zajímal by mě váš názor. Co si myslíte. Má právo správce sítě
manipulovat s jiným počítačem v síti a např. číst cizí e-maily nebo zavírat
stránky na internetu? Několik z nás u nás ve škole takový případ
zaznamenalo, kdy někdo serfoval na internetu a z ničeho nic se mu uzavřela
stránka nebo se to pohybovalo samo po stránce, protože správce pracoval s
jeho počítačem. Zatím jsme nevznesli nějaký protest, ale taky už to některé
začíná štvát. Ještě bych pochopil, že kontroluje, co někdo kopíruje do
počítače, ale aby mu četl osobní poštu, tak to už s tím nesouhlasím. Taky
jsem se doslechl některé pravidla při používání Wifi sítě a tam bylo např.,
že je zakázáno používat P2P sítě, takže jeden můj spolužák uvažuje o tom, že
si připojení zruší. Jen mě zajímá, co si o tom myslíte, jestli s takovým
přístupem souhlasíte nebo ne. Zdraví Michal.