Problem s excelem a cisly

GARAI Csaba csabag na centrum.cz
Pátek Září 16 14:29:43 CEST 2005

Zdravim, nemam s tim praktickou zkusenost, ale nestacilo by misto dvou nul pouzit standartni "+" - plus, coz je v telekomunikacich beznejsi a vice zadouci, nez pouzivani pocatecnich nul? Treba sms na nektere site  s nulami na zacatku vubec neodejdou a rada operatoru, kera funguje je prave pouziti +.
s pozdravem Cs.
----- Original Message -----
From: "Miloš Šmíd" <milosmid na volny.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, September 16, 2005 1:23 PM
Subject: RE: Re[2]: Problem s excelem a cisly

Ahoj, Marku,
jde o to, aby formát buňky byl text, tedy pokud chceš nastavení před tím,
než začneš zadávat do buněk číslo a nebo abys nemusel myslet na ten
apostrof, vyber buňky nebo celý sloupec - Shift+šipky - klasika, jdi do
Formát - Buňky Ctrl+1 a nastav formát buňky na text. Obecný formát totiž
zarovnává čistá čísla doprava a ořezává přední nuly a text zarovnává doleva.
Případně přijď a já ti to ukážu. Miloš