Tabulka v excelu

Miloš Šmíd milosmid na volny.cz
Pátek Září 16 13:39:06 CEST 2005

Dobrý den,
F2 Vám to nezabezpečí. F2 přepíná pouze do editačního režimu.
V Excelu existují tři režimy - v různých knihách se různě jmenují:
- vkládací: začnete psát do buňky, pokud je prázdná, text se tam vloží,
pokud už tam něco bylo, přepíše se to.
- editační můžete zeditovat obsah buňky,
- buňkový kurzor - šipkami se pohybujete po buňkách.
To, co popisujete, se dá udělat ve Formátu buňky, karta Zarovnání - volby
Zalomit text nebo Přizpůsobit buňce. Malinko se to liší.
POZOR! JAWS čte obsah buňky, i když není celý text vidět. To je velký rozdíl
od Wordu - konec řádku, který není zobrazen už nepřečte.
Jinak, pokud se v buňce vyskytnou znaky ###### , tak je potřeba rozšířit
šířku sloupce, nejlépe Formát - Sloupec - Přizpůsobit šířku sloupce.
Naopak by mě zajímalo, pokud se z nevidomých někdo více zabývá třeba
vkládáním funkcí do tabulky, jak to prakticky při složitějších třeba
kombinovaných funkcích dělá. Určité zkušenosti mám, ale není to pořád
nejlepší.
Všechny zdraví a případné jiné excelovské dotazy rád zodpoví Miloš