Problem s excelem a cisly

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pátek Září 16 10:41:20 CEST 2005

Ahoj všichni, problém je v tom, když to někdo bude třeba zadávat do
nějakého vytáčeného připojení nebo si např. dá přesměrování excelu na
mobil (asi hovadina), tak by tam asi ten apostrof vadil. Když nebude
jiné řešení, neva, ale existuje třeba nějaké nastavení? Zkoušel jsem
rozšířit sloupec, myslel jsem si, že to je v šířce sloupce, ale ne.
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz

--