Co je to za program?

Čtvrtek Září 15 11:24:56 CEST 2005

> C:\Windows\System\Hidserv.exe
> Je potrebný k chodu počítača, môžem ho pri štarte počítača odškrtnúť a
> načo sa používa?

Podle různých zdrojů (např.
http://www.liutilities.com/products/wintaskspro/processlibrary/hidserv/) to
je nějaký Microsoftí ovladač pro USB myši či klávesnice, tedy nic zásadně
škodlivého. Ale pokud žádné podobné USB zařízení nepoužíváte a chcete si
hrát, tak bych jej zkusil zakázat -- čím méně toho v sytému běží, tím lépe,
že...

M.J.