Ještě jednou rozdělování souborů

Martin Svátek joytearz na volny.cz
Čtvrtek Září 15 02:08:58 CEST 2005

Moc zdravím!

Omlouvám se, že znovu vytahuji ten problém ohledně rozdělování souboru,

ale pracuji v programu gold wave a objevil jsem způsob, jak dokonale

vyčistit nahrávku např z kazet.

Kdysi jsem wav soubory rozděloval pomocí záznamu zvuku, ale ten mi větší

soubor neotevře a tak bych se rád zeptal, jestli někdo nevíte, jak velké

soubory rozdělovat v gold wave programu.

Myslím, že Martin Beran kdysi psal, že to sice dá hodně zabrat, ale dá se

to, tak kdyby měl pro můj problém chviličku, budu moc rád, i když mi to

rozdělování asi dá dost práce.

Možná, že by pro můj problém byl řešením cool edit, ale nějakou free verzi

jsem nenašel, i když by to chtělo určitě víc času, který na internetu zatím

bohužel nemám.

Moc díky!

Martin

�