SUBORY PROGRAMU IMAGING

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Středa Září 14 00:08:38 CEST 2005

Ahoj Patriku!
Malování nemají v sobě skenování a ukládat se dá jen do BMP nebo DIB a není
tam žádná komprese. Alespoň ve Win 98. To by znamenalo v nějakém programu
předlohu oskenovat,  a pak to tisknout v malování, a to nevím proč a pak
zase něčím komprimovat a ukládat. Program malování, alespoň takový jaký je
ve Win98 se mi jeví nevhodný.
Ale rád se nechám poučit, jestli něco vím špatně.
     Milan H.

----- Original Message -----
From: "Patrik Pospisil" <patrikpl na iol.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 13, 2005 10:46 AM
Subject: Re: SUBORY PROGRAMU IMAGING

Zdravim, opravdu nevim, proc je snaha nacpat do XP stary program, kdyz XP v
sobe nahradu standardne v prislusenstvi maji (aplikace "Malovani"). Patrik

Ahoj

Testoval som to v XP, ale nevie si otvoriť úvodný obrázok.
Bude treba ešte zanalyzovať kde a ako sa program inicializuje, čiže zápis do
registra  a inicializačných súborov.
Netreba zabúdať, že sa jedná o dve odlišné platformy operačných systémov.
Nemám žiadny systémový popis systémov Windows 98 ani XP, takže to prenechám
asi skúsenejším.
Peter