Slovensky Wintalker voice

Pondělí Září 12 19:09:34 CEST 2005

reštarte sa ti tam normálne pridajú do zoznamu osôb a na aktuálnu inštaláciu
tvojho WinTalker voice nemusíš vôbec siahať.
s pozdravom Peťo
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Monday, September 12, 2005 6:50 PM
Subject: Slovensky Wintalker voice

Ahoj fandové. Mám český Wintalker voice a chci se zeptat na něco ohledně
slovenského Wintalker voice. Kdybych nainstaloval slovenský Wintalker voice
na ten český, přeinstaluje ho úplně nebo se zachovají ty 3 české hlasy a
přidají slovenské? Bylo by dobré, kdyby to nechalo i české hlasy. Ještě bych
se chtěl zeptat obecně na Rosasoft a jeho produkt. V Naší šanci-zvukový
časopis pro nevidomé jsem slyšel, že údajně mají v Chorvatsku velké povědomí
o Rosasoftu. Nedodává náhodou Rosasoft i chorvatský Wintalker voice a v
jakých jazycích je vůbec Wintalker voice? Ono jde používat český Wintalker
voice i na chorvatské texty, jen by se do slovníku přidalo několik jejich
písmen. Zdraví Michal.