Slovensky Wintalker voice

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Pondělí Září 12 18:50:11 CEST 2005

Ahoj fandové. Mám český Wintalker voice a chci se zeptat na něco ohledně
slovenského Wintalker voice. Kdybych nainstaloval slovenský Wintalker voice
na ten český, přeinstaluje ho úplně nebo se zachovají ty 3 české hlasy a
přidají slovenské? Bylo by dobré, kdyby to nechalo i české hlasy. Ještě bych
se chtěl zeptat obecně na Rosasoft a jeho produkt. V Naší šanci-zvukový
časopis pro nevidomé jsem slyšel, že údajně mají v Chorvatsku velké povědomí
o Rosasoftu. Nedodává náhodou Rosasoft i chorvatský Wintalker voice a v
jakých jazycích je vůbec Wintalker voice? Ono jde používat český Wintalker
voice i na chorvatské texty, jen by se do slovníku přidalo několik jejich
písmen. Zdraví Michal.