Proc se nespousti CD rom

Rostislav Sedláček sedros na braillnet.cz
Pondělí Září 12 16:44:39 CEST 2005

Zdravím,
instalačka XP normálně funguje, i některé Cd romy, ale CD, které jsem normálně používal mi přestaly fungovat a vyskakuje mi tam to zmíněné okno.
V archivu jsem se snažil něco najít co by mohlo souviset s mojím problémem, ale bez výsledně a musel jsem to přerušit, jestli si chci zachovat duševní zdraví.
Nevím jaká kritéria ta mám zadat aby mi to něco našlo,vydržel jsem asi tři měsíce hledat ručně, ale to je děs.
  ----- Original Message -----
  From: gp1
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, September 11, 2005 9:10 PM
  Subject: Re: Proc se nespousti CD rom

  Ahoj
  Tuším sa Ti bijú medzi sebou verzie Windowsa, zrejme sa jedná o aplikáciu, ktorá nechce chodiť na platforme NT.
  Skús nejaké iné CD, napríklad S MS Office , či sa spustí autorun, alebo do mechaniky CDROM vlož inštalač´čku Windowsa. Ak sa rozbehne a spustí, tak máš problém s verziou programu, ktorá odmiieta s daným operačným systémom pracovať. Tuším bola nejaká utilita, ktorá to umožnovala. Spomínalo sa to pred ´časom v tejto konferencii.
  Pozri si to v archíve.
  Tuším to bolo na tému spúštania DOS a 16 bitových aplikácií pod Windowsom XP.
  Zdraví Peter