Proc se nespousti CD rom

Štefan Kiss stefan.kiss na nextra.sk
Pondělí Září 12 09:27:35 CEST 2005

  Tiež sa mi vidí, že problém nie je v mechanike ale v programe, ktorý sa pokúšate nainštalovať. Overte si, či  je daný program podporovaný systémom ktorý máte na počítači.

    Štefan

  ----- Original Message -----
  From: gp1
  To: Pro fanousky vypocetni techniky
  Sent: Sunday, September 11, 2005 9:10 PM
  Subject: Re: Proc se nespousti CD rom

  Ahoj
  Tuším sa Ti bijú medzi sebou verzie Windowsa, zrejme sa jedná o aplikáciu, ktorá nechce chodiť na platforme NT.
  Skús nejaké iné CD, napríklad S MS Office , či sa spustí autorun, alebo do mechaniky CDROM vlož inštalač´čku Windowsa. Ak sa rozbehne a spustí, tak máš problém s verziou programu, ktorá odmiieta s daným operačným systémom pracovať. Tuším bola nejaká utilita, ktorá to umožnovala. Spomínalo sa to pred ´časom v tejto konferencii.
  Pozri si to v archíve.
  Tuším to bolo na tému spúštania DOS a 16 bitových aplikácií pod Windowsom XP.
  Zdraví Peter