Re: Re[6]: formát pcx

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Pondělí Září 12 02:37:13 CEST 2005

Ahoj Jožko!

Instalační CD Win98 by ti nepomohlo, protože se ten program Imaging z něho
nedá samostatně nainstalovat. Stejně by ti to ve Win XP nešlo. Já jsem se oo
to na tom tvém notebooku loni pokoušel, ale pořád to chtělonějaké další
soubory. Já jsem je doplňoval, pokud to hlásilo, co to chce. Ale pak už to
ohlásilo, že něco chybí, ale neřeklo to jaký konkrétní soubor, tak jsem byl
v koncích.
Leda, že by tomu někdo opravdu dobře rozuměl a uměl by to proo Win XP
připravit a přizpůsobit.

Já bych ti spíš doporučil ten Fotoeditor z balíku Microsoft Office. To
určitě někdo bude mít. Já jsem to zkoušel u Zdenka Vlka a jemu to šlo dobře.
Sám to zatím ještě nemám, ale chystám se na to. Pak ti třeba přesně popíšu i
postup.

     M.H.

----- Original Message -----
From: "Jozef Lackovsky" <lackovsky na clnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, September 11, 2005 9:23 PM
Subject: Re: Re[6]: formát pcx

Zdravím na konferenci,
právě pro Milanem popisované výhody, bych si chtěl program Imaging
nainstalovat do notebooku, ve kterém mám Win XP. Nevím však, jestli to tam
bude fungovat a kde bych ho měl vzít. Originál CD s Win98 nemám, i přestože
je mám ve stolním počítači.
Mohl by mi někdo poradit, jak to udělat?
Pěkný večer přeje
Jozef L.