Trafo a notebook

Milan Habrnal m.habrnal na tiscali.cz
Pondělí Září 12 02:25:20 CEST 2005

vykašlal a jedu pouze na síť.
      Milan H.

----- Original Message -----
From: "Jozef Lackovsky" <lackovsky na clnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Sunday, September 11, 2005 9:34 PM
Subject: Trafo a notebook

Milí přátelé,
mám no´tebook Compek. Před časem mi odešlo trafo a baterka se brzy vybila a
notebook přestal fungovat. Povedlo se mi sehnat ne sice originál trafo, ale
nějaké univerzální, které má 19v. Původní mělo 18,6. Moje otázka tedy zní:
jestli tento rozdíl může nějak poškodit notebook nebo jeho baterku.
Dále by mě zajímalo, jestli je vhodné ponechat trafo v notebooku při práci
neustále zapojeno nebo po nabití baterky vypojit a nechat notebook úplně
vybít. Prostě, co více baterce prospěje nebo co jí více škodí.
 Za případné rady moc děkuje
Jozef L.