Re: Re[6]: formát pcx

Jozef Lackovsky lackovsky na clnet.cz
Neděle Září 11 21:23:57 CEST 2005

Zdravím na konferenci,
právě pro Milanem popisované výhody, bych si chtěl program Imaging
nainstalovat do notebooku, ve kterém mám Win XP. Nevím však, jestli to tam
bude fungovat a kde bych ho měl vzít. Originál CD s Win98 nemám, i přestože
je mám ve stolním počítači.
Mohl by mi někdo poradit, jak to udělat?
Pěkný večer přeje
Jozef L.