DC se nekdy shrouti a pripojuje se na jiny hub nez ma

Pátek Září 9 23:25:54 CEST 2005

Ahoj Michale,
odpovím na druhý problém, dc se přepojuje na jiný hub než bestofall, pokud
nesdílíš víc jak 10 gb dat a také pokud hub je plný, tzn. že je tam mnoho
připojených lidí, na hubu je limit v počtu uživatelů, kteří se tam
připojují, takže to musíš zkoušet a třeba se zrovna někdo odpojí a ty se
připojíš místo něho. S pozdravem Jiří Stojaník.
----- Original Message -----
From: "Michal Suchý" <suchy.michal na tiscali.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Friday, September 09, 2005 10:15 PM
Subject: DC se nekdy shrouti a pripojuje se na jiny hub nez ma

Ahoj fandové. Potřeboval bych poradit s dvěma problémy u DC++. Když si
prohlížím třeba výsledky vyhledávání, tak mi někdy po chvíli naskočí chybová
hláška File has crashed a ještě něco written a jestli chci ten soubor
Exceptioninfo.txt uploadovat. Druhý problém se týká zase připojování na hub.
Když se připojuji na BESTOFALL, což je český hub, tak se to někdy přepojuje
na cizí třeba na polský hub. Nevíte, čím to může být? Prosím o radu u obou
problémů. DC mám snad nastaven správně, alespoň co se týče připojení, takže
nevím, co může u prvního problému způsobovat pád DC. Zdraví Michal.

http://www.nod32.cz