Odpaleny notebook nebo trafo?

MAREK DURILA marekdurila na seznam.cz
Pátek Září 9 09:20:31 CEST 2005

Ahoj! Do servisu rozhodne ne, to to radeji hodim resp. dam bezdomovcum
:-) ale lidi na to mam, ja si myslim, ze bud tam nekam zapadl nejaky
kablik a nebo vypadl a nebo se neco ustiplo. Je to na te strane jak je
vetracek, ale tam toho je tolik :-) ale ten zdroj urcite prohlidneme,
ale bojim se, ze uz k nemu nebude asi takova duvera :-) oni radi
vyrobci zamlzuji a co se tyce opravy, tak vim, ze Asus standartne ma
takovou politiku ze radeji udelaj ze to nejde :-) pomucek maji dost a
novy zdroj za 2000 k notebooku ktery ma dnes hodnotu asi 7000? "No
uvidime" rekl slepy!
S pozdravem,
 MAREK DURILA
 mailto:marekdurila na seznam.cz