Zalozky ceskych radii do WinAmpu

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Září 8 22:12:46 CEST 2005

Dobrý večer
Tak to je super...
Na tejto stránke sú priame odkazy na streamy slovenských staníc:
http://www.radia.sk/?zobraz=www

Peter

----- Original Message -----
From: "Ing. Karel Hrubeš" <hrubes na braillnet.cz>
To: "Pro fanousky vypocetni techniky" <fanda na tereza.fjfi.cvut.cz>
Sent: Thursday, September 08, 2005 8:56 PM
Subject: Zalozky ceskych radii do WinAmpu

Zdravím.
Tak jsem si přes minulý víkend trošku pohrál a ze stránky, na kterou někdo v
minulém týdnu ve Fandovi upozorňoval jsem do WinAmpu vložil záložky dalších
mnoha českých rádií. Výsledný počet je zatím 105 českých rádií, což je
mnohem více než obsahuje program SurfMusik, kde ještě navíc u některých
rádií jsou kolikrát 2 streamy z ohledem na rychlosti připojení k internetu -
je tam často jeden odkaz pro DSL připojení a druhý pro modem. Já jsem do
mých záložek vkládal vždy ten nejkvalitnější stream, který byl na těch
stránkách nabízen. A protože si už nepamatuji, komu jsem soukromě rozesílal
i s pluginem ty záložky, tak tyto záložky obohacené o mnoho dalších rádií
posílám přes tuto konferenci - předpokládám, že mne nikdo neukamenujete,
příloha má velikost necelé 2kB. Pokud nemáte zatím žádné záložky ve WinAmpu,
tak stačí soubor vzniknuvší po rozbalení nakopírovat do adresáře, kde je
nainstalován WinAmp - nejčastěji c:\program files\winamp\ a dáte "přepsat",
pokud již nějaké záložky máte a jsou jiné, než obsahuje můj soubor, pak
stačí oba soubory se záložkami, tedy jak ten můj tak i ten Váš otevřít v
poznámkovém bloku a celý můj soubor zkopírovat na konec toho vašeho souboru,
dát uložit a je to. Ještě také existuje možnost dát přímo rozbalit soubor z
archivu přímo do adresáře WinAmpu a místo "přepsat" zvolit v dialogu možnost
"připojit".
Příjemný poslech přeje Karel H.